Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta i Gminy Mrozy : www.mrozy.pl

Kolorowy pasek

Tablica informacyjna Urzędu Miasta i Gminy w Mrozach

Czas pracy Urzędu Miasta i Gminy w Mrozach
od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do16.00.
Kasa urzędu czynna codziennie w godz. od 8:30 do 16:00 z przerwą od 14:00 do 14:20.
Czas otwarcia Urzędu jest czasem pracy równoznacznym
z czasem obsługi mieszkańców.

Komórka
organizacyjna
Informacje
o pracowniku
Prowadzone sprawy Nr pok.
Burmistrz Mrozów Dariusz Jaszczuk Burmistrz przyjmuje interesantów w sprawach dotyczących gminy oraz skarg i wniosków dotyczących urzędu:w każdy poniedziałek w godzinach od 12:00 do 17:00 1
Zastępca Burmistrza

Luiza Kowalczyk

W przypadku nieobecności Burmistrza, skargi i wnioski przyjmuje Zastępca Burmistrza.
Zastępca Burmistrza przyjmuje interesantów w sprawach indywidualnych
z zakresu administracji publicznej każdego dnia w ramach swoich możliwości czasowych w godz. 8.00-16.00.

1
Sekretarz Gminy Magdalena Sulich W przypadku nieobecności Burmistrza i Zastępcy Burmistrza, skargi i wnioski przyjmuje Sekretarz.
Sekretarz przyjmuje interesantów w sprawach indywidualnych
z zakresu administracji publicznej każdego dnia w ramach swoich możliwości czasowych w godz. 8.00-16.00.
2
Skarbnik Gminy

Kierownik Referatu Finansów


Beata Wiącek

  7
Urząd Stanu Cywilnego

Kierownik USC


Stanisław Rzyszkiewicz

Prowadzenie całości spraw z zakresu Urzędu Stanu Cywilnego 3

Za-ca Kierownika USC

Emilia Nowik

Prowadzenie całości spraw z zakresu Ewidencji Ludności 3
Referat Finansów

podinspektor ds.
księgowości budżetowej


Katarzyna Abramowska

Obsługa finansowa Urzędu Miasta i Gminy, jednostek organizacyjnych i zakładów budżetowych w zakresie: przyjmowania i sprawdzania dokumentów finansowych pod względem formalnym i rachunkowym, sporządzanie przelewów, bieżące rozliczanie wpłat zakładów budżetowych oraz środków specjalnych, ewidencja środków trwałych 11

inspektor ds.
księgowości budżetowej


Anna Broda

11

 

   

inspektor ds. wymiaru zobowiązań pieniężnych

Karolina Dąbrowska-Trojan

Wymiar zobowiązań pieniężnych. 8

inspektor ds.
księgowości budżetowej


Bożena Milewska

Obsługa Urzędu Miasta i Gminy, jednostek organizacyjnych oraz zakładów budżetowych w zakresie: sporządzania dokumentów rozliczeniowych i odprowadzanie składek ZUS, wysokości podatku od wynagrodzeń. 9

inspektor ds.
księgowości budżetowej


Barbara Szydłowska

Sporządzanie list płac dla Urzędu Miasta i Gminy oraz jednostek organizacyjnych, ubezpieczenia pracownika,wydawanie zaświadczeń o zarobkach, prowadzenie spraw finansowych KZP. 9

inspektor ds.
księgowości budżetowej


Elżbieta Sobkowicz

Prowadzenie ksiegowości zakładów budżetowych: przedszkola, biblioteki, świetlice szkolne, GOPS, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych. 10

Zastępca Skarbnika Gminy


Agnieszka Gromulska

Obsługa finansowo - księgowa Urzędu Miasta i Gminy Mrozy oraz jednostek organizacyjnych 10

inspektor ds. księgowości budżetowej

Lena Gałązka

Naliczanie, korekta odpisu na zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych (ZFŚS); Przekazywanie i rozliczanie dotacji podmiotowych, przedmiotowych i celowych wynikających z zawartych umów i porozumień; Ewidencja wpływów z tytułu opłat za zajęcie pasa drogowego oraz opłat za umieszczenie urządzeń w pasie drogowym; Egzekucja ww. należności; Naliczanie odpisu na Fundusz Sołecki; Tworzenie i likwidacja lokat bankowych; Obsługa zaciągniętych pożyczek, kredytów, obligacji
 
6

inspektor ds. księgowości budżetowej

Paulina Szerszeń

Prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostek budżetowych gminy Mrozy, wystawianie faktur VAT, rozliczenia z tytułu podatku VAT, prowadzenie ewidencji wpływów: czynsz za lokale mieszkaniowe, użytkowe, wynajem świetlic wiejskich. 6

samodzielny refernt ds. obsługi księgowo-kasowej

Agnieszka Konca

Obsługa księgowo - kasowa.
Kasa czynna w godzinach od 8.30 do 16.00 z przerwą od 14.00 do 14.20.

I piętro

Referat Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Gospodarki Gruntami

kierownik Referatu Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Gospodarki Gruntami

Aneta Niemirka

Pozyskiwanie i rozliczanie środków z funduszy krajowych i zagranicznych 12

inspektor ds. geodezji i gospodarki gruntami

Henryka Kowalczyk

Gospodarka gruntami, numeracja porządkowa nieruchomości, nazewnictwo ulic, komunalizacja mienia Skarbu Państwa 13

Zastępca Kierownika Referatu Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Gospodarki Gruntami

Kamila Juśkiewicz

Inwestycje gminne, planowanie przestrzenne, gospodarka komunalna, drogi i ulice, decyzje środowiskowe 16

podinspektor ds. zamówień publicznych i realizacji inwestycji

Kinga Kruk

Zamówienia publiczne i realizacja inwestycji 16

inspektor ds. ochrony środowiska i rolnictwa

Renata Gałązka

Sprawy z zakresu ochrony środowiska, rolnictwa oraz zwrot części podatku akcyzowego dla rolników 13
Referat Edukacji, Przedsiębiorczosci, Bezpieczeństwa i Logistyk

inspektor ds.
oświaty, kultury, zdrowia,
sportu i archiwum


Agnieszka Kowalczyk

Sprawy z zakresu, oświaty, kultury, sportu, zdrowia 14

inspektor ds.
bezpieczeństwa
i logistyki Urzędu


Karolina Grązka

Zarządzanie kryzysowe, obrona cywilna, ochrona przeciwpożarowa, bezpieczeństwo imprez masowych, sprawy obronne, logistyka urzędu. 15

inspektor ds.
przedsiębiorczości
i obsługi kancelaryjnej Urzędu


Paulina Moczydłowska

Prowadzenie kancelarii Urzędu, ewidencja działalności gospodarczej, wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych. 15

inspektor ds. informatyki


Grzegorz Kowalczyk

Sprawy z zakresu, obsługi informatycznej Urzędu. 14
Samodzielne stanowiska

inspektor
d/s kadrowych
i obsługi sekretariatu


Maria Dydek

Sprawy kadrowe i obsługa sekretariatu. 1

inspektor ds. obsługi Rady Miejskiej, samorządów wiejskich i organizacyjnych

Sabina Sekular

Obsługa kancelaryjno - biurowa Rady Miejskiej i komisji Rady Miejskiej, narady z sołtysami, zebrania wiejskie. 5

 

 

Metadane

Źródło informacji:Mariusz Martyniak
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Kowalczyk Grzegorz
Data wprowadzenia:2018-08-17 08:39:10
Opublikował:Luiza Kowalczyk
Data publikacji:(brak danych)
Ostatnia zmiana:2018-10-12 14:32:37
Ilość wyświetleń:40667

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij